وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان

وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان   ----------------------- وبلاگ حقوقی چرخ کاریان ///////  وکیل / وکالت / وکیل دادگستری / سایت حقوقی / مشاوره حقوقی و آدرس charkhkarian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





معاونت نظارت و بازرسی امو اقتصادی و زیربنایی سازمان بازرسی کل کشور طی گزارشی ضمن اشاره به شرایط تحریم و نیاز حمایت از تامین داخلی کالاهای استراتژیک حفاری و صرفه‌جویی ارزی، بر ضرورت رعایت قانون، حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و ممانعت از ورود کالاهای بدون کیفیت و با امکان تولید داخل به پروژه‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان بازرسی کل کشور با بررسی «قراردادهای خرید تجهیزات درون چاهی صنعت نفت و گاز» به وزارت «صنعت، معدن و تجارت» پیشنهاد کرد بسترهای لازم جهت اخذ استانداردهای مورد نیاز رزوه‌زنی و تولید لوله را در داخل کشور فراهم آورده و با تجهیز آزمایشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های داخل کشور بستر صدور گواهی نامه این استانداردها را برای کالاهای تولید شده در داخل کشور مهیا کند.

در این گزارش همچنین با اشاره به اظهارات سازندگان داخل مبنی بر نیاز چرخه تولید لوله‌های CRA به سرمایه‌گذاری جدید، به وزارت نفت توصیه شد در قالب قرارداد بلند مدت خرید لوله‌های CRA، سرمایه‌گذاری در این زمینه را توجیه پذیر کند.

در بخش دیگر این گزارش به شرکت نفت و گاز پارس پیشنهاد شد به عنوان راهکار کوتاه مدت، ضمن تسریع در قراردادن شرکت‌های داخلی در فهرست سازندگان داخل، از ارسال لوله‌های خام خریداری شده برای رزوه زنی به خارج از کشور جلوگیری کرده و با واگذاری کار به سازندگان داخلی از آن‌ها حمایت لازم را به عمل آورد.

در این گزارش با اشاره به کیفیت بهتر لوله‌های جداری، مغزی و آستری تولید داخل نسبت به محصولات مشابه خارجی، بر ضرورت رعایت قانون حداکثر استفاده از توان داخلی تأکید شد.

همچنین پیشنهاد داده شد ترتیبی اتخاذ شود که کالاهای بدون کیفیت و با امکان تولید داخل به پروژه‌ها وارد نشود.

همچنین تأکید شد موضوع کاهش قرارداد خرید خارجی لوله‌های جداری و مغزی چاه‌های نفت و گاز و انتقال آن به قراردادهای ساخت داخل مورد بررسی قرار گیرد

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ برچسب:سازمان بازرسي كل كشور , ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
درباره وبلاگ

خوش آمدید ........................................ قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبت و... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, در کلیه محاکم استان تهران ، البرز و یزد ..............................................
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 207635
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

موسسه حقوقی چرخ کاریان

این صفحه را به اشتراک بگذارید